OT: Pripojeni ADSL + WiFi

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Neděle Říjen 23 19:41:52 CEST 2005

Osobne nemam rad aparatky, ktere hreji vic nez "dost" Ony i novejsi (
4.2) Alcatel SpeedTouchy ( maji jiny zdroj a ejhle i o 5W vyssi prikon)
uz jsou taky vic nez vlazne. Je zajimave, proc treba takovy Edimax
AR7024 je pri provozu uplne studeny .... ?
Konkretne u toho Alcatela ( mel jsem to kuchnuty ) topi jak svina 78xx
linearni stabilizator a je chlazenej do desky , ktera pekne rozvadi
teplo do okolnich elytu.
Netvrdim, ze  si modem kupuju na celej zivot, ale pokud autor takhle
"zkopa" napajeci cast  tak proste pak ve me to zarizeni vzbuzuje neduveru...
Zvlast kdyz vim,  ze by to slo udelat bez toho tepla - viz ta starsi
verze Alcatel modemu, ktera se ale zas neumi po vypadku napajeni sam
zapnout.
Jinak na tom Wigoru nechal koleguv syn polozeny sesit zabaleny v igelit.
obalu. Pry to z nej pak neslo strhnout. Je to normalni??
Honza