(S)ATA to LAN, existuje?

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Říjen 22 22:46:27 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 22.10.2005:

> Myslim ze tolik ani v realu nema, pokud se budeme bavit o prutoku
> RAM HDD - RAM PC, tak ze tolik tam v realne situaci neprotece.

> Samozrejme jeste vetsim limitem je plotna disku :-)

No dobre, ale co tedy resime? Muzeme si tady tedy rici, ktere rozhrani
ma jaky definovany prutok, muzeme si pak take rici, ze to v realu
rozhodne nema, a jeste si muzeme rici, ze pak stejne disk ta data
tak rychle nedoda, a ze se budeme bavit o realnem prutoku.

OK, dobre, ale uz se tedy pomalu ztracim v diskusi. Co tedy vlastne
chces? Shanel jsi rychly disk na LAN. Predpokladam ze na 100 Mbps LAN,
kdyz pises o 10 MB/s. Shodli jsme se, ze disk doda v pohode plny
prutok na 100 Mbps LAN. Takze kde je ten problem? Dodal jsem odkaz na
disky s Ethernetem, kde pisi, ze do 100 Mbps. Co tedy resime? Jestli
disk je pomalejsi nez sit? No to snad ne. Tak co?

Normalne kup ten disk a zmer prutok a uvidime. Je treba resit na
teoreticke urovni prutoky vsech moznych rozhrani a nebo chces rychly
disk na siti?

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem