(S)ATA to LAN, existuje?

APa navrhpcb@centrum.cz
Sobota Říjen 22 21:22:57 CEST 2005

Jasny, ale k jedine relevantni informaci, a to myslim k PRUTOKU, se nemuzu
dostat!

    Přenosová rychlost
    USB 2.0: až 480 Mb/s

- jezisi to je ale nesmysl, ze? !!!! To je normalne podvod, az 480Mbps to je
impossible.

Tak vite nekdo kolik to umi servirovat dat? Asi moc ne kdyz to nikdo
neuvadi, jak rikam, Asus WL500 umi z disku 0.6MB/s (po LAN, aby si nekdo
nemyslel, ze je to limit WiFi 802.11b).