Zachrana dat z rozbitych HDD - diagnostika poskozeni

RVsoft rvicek@quick.cz
Sobota Říjen 22 16:16:53 CEST 2005

Jak psal Danhard - pokud je problem s roztocenim (blbe buzeni nektere faze)
- funguje celkem spolehlive v okamziku kdy startuje s nim prudce cukat kolem
osy otaceni ploten. Meli jsme v praci dva disky, ktere se nikdy sami
nerozjely, ale kdyz se jim takhle pomohlo fungovali spokojene dal.

RadekCX