Zachrana dat z rozbitych HDD - diagnostika poskozeni

Martin Polehla polous@katka.biz
Sobota Říjen 22 14:22:57 CEST 2005

Danhard napsal(a):

>To se ten disk neroztaci vubec ? nebo to jen zkusi a nenabehne do otacek ?
>roztoci, zkusi rekalibraci a zdechne ?

tento disk se pokusi roztocit a pak se s pomerne tichym (oproti tomu co
dela jiny o nekolik let starsi disk) cvaknutim zase zastavi. Hned se
zase pokusi roztocit.. a tak porad dokola. Podle zvuku se mi zda (muj
subjektivni nazor), ze se pred cvaknutim nedostane do plnych otacek.

Jak poznam ze provadi kalibraci ?

>Na prilepene hlavy staci vyndat disk z PC a cuknout s nim rukou. Jako byste
>chtel ten disk uvnitr roztocit.

za chodu nebo pri vypnutem disku ?