Kviz na vikend :-)

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Říjen 21 17:13:54 CEST 2005

Daniel Valuch wrote:

> ano, uz su tam dve tetrody, napajanie 15kV/16A, obvod ma merat anodovy prud

Neznasam ked sa niekto tvari ze nerozumie...
Balu, elektronka to neznamena len ten hrniec co je z jednej strany
napojeny na elektraren a z druhej na vyvevu...
Myslel som signal z prudoveho trafa (bocnika, termoclanku, ...) zosilnit
elektronkovym stupnom, dalej obycajny kabel - prudova slucka, cokolvek.
A ak si macher, tak si z elektroniek vyskladas cely AD prevodnik a dalej
to tahas kablom :-) (ak to netreba rychlo, staci len komparator, a to uz
s elektronkami ide; aproximacny register urobis uz na tej vzdialenej
strane).

Dal by sa aj tym magnetickym polom vychylovat zvazok v obrazovke a
vysledny obraz by sa dal prenasat zvazkom optovlakien alebo inou vhodnou
optikou (dalekohladom).

wek