OT: Skladovani casopisu

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Říjen 21 10:42:21 CEST 2005

Dne pátek, 21. října 2005 10:28 Michal Grunt <michal.grunt@volny.cz>
napsal(a):
> Nema nekdo tip, kde a jak skladovat vetsi mnozstvi casopisu (AR,
> PE...)? Je mi lito je vyhodit, ale na druhou stranu kdyz jsem stehoval
> 30KG skrin a pak jsem vzal do ruky par CD, kde je vetsina... Casaky
> zabiraji strasne moc mista :(.

co rocnik, to pytel, co nekolik rocniku to bedna treba od piskotu, fixou
popsat. Obsahy si nechat ve slozce doma a sup s tim na pudu. Kdyz je nejake
potreba, vezmu cely rocnikovy pytel, nebo cas od casu nekolik rocniku pro
inspiraci. Jo a mysi na pude uz nekolik let nemame, tak si to s nima taky
domluvte at vam tam nelezou.

--

                        Jaroslav Lukesh