Elektroodpad

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Říjen 21 09:41:48 CEST 2005

 > A mimochodem kdybys to presto chtel zajistovat sam, tak
> rocni poplatek ministerstvu je vyssi nez rocni poplatek te organizaci.

Kolko?

Nedal by sa robit nejaky trucpodnik?

Stale mi ide o to, ze proti tupej byrokracii nejde bojovat inak nez
tupymi nastrojmi, t.j. obstrukciou alebo naopak, prehnanou iniciativou,
ktora by ich otravovala. Napokon o tom, co je v takom zakone, v konecnom
dosledku rozhoduje nejaky uradnicek ktory to spise, ostatni len pripoja
podpis a peciatku... (OK poslanci to zo zvyku trocha zamotaju ale
predpokladam ze v 90% pripadov ked sa jedna o nieco co len troska
odpbornejsie len jednoducho stlacia to spravne tlacitko).

Ignorovat problem (= ciastocne sklonit hlavu, najmenej kolko to ide) je
sice fajn a asi jedina realne schodna cesta, ale ked ta rozpravka o
Robinovi Hoodovi (v slovenskom preklade Janosik) je taka pekna...

Sa mi to keca, co?

wek