Zabudovanie anteny do muru?

Pavel Pavel.krafcik@gmail.cz
Čtvrtek Říjen 20 12:41:08 CEST 2005

Délka dipolu je 152cm. Vyrobeno je to přesně, jak jste řekl:

Na konci zkratované, uprostřed jeden vodič přerušený a je k němu
připájený 1m dlouhý kus TV dvojlinky, která končí malým plošákem se
symetrizačním transformátorem z nějakého komerčního kabelu
(transformátor je na feritovém jádru, protože je to hodně nízká
frekvence) a konektoru - samice. Symetrizační smyčka vychází veliká i
při použití kabelu s pevným dielektrikem.

Navrhuji zkusit postup pana Procházky. Já to provozuje na okraji Prahy,
a je tu přesignálováno. Anténu jsem sestrojil ze zbytků kvůli Rádiu
Beat, které zákeřně vysílá s vertikální polarizací a STA máme
horizontální. Polarizační útlum mi sežral "rezervu na únik", tak jsem
hrábl do svého vetešnictví a vyrobil anténu.

P.S. To byste neřekli, kolik špíny se během několika měsíců schová za skříň.

Pavel