CNC frezka RE: hleda se free CAM program

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Čtvrtek Říjen 20 23:33:52 CEST 2005

At 23:20 20.10.2005 +0200, RVsoft wrote:

>Urcite sem poslu jakmile se to zacne kompletovat dalsi info. Skoda, ze nam
>dilnu splachla voda - urcite uz by to byvalo po kupe.

Tesim se...

>No obavam se, ze momentalne je to financne mimo me moznosti (ted jsem
>kupoval tu frezku), ale urcite je to zajimave. Budu muset vymyslet nejakou
>levnejsi variantu, ktera si bude muset vydelat na tu drazsi.

Proto rikam, zacnete nejakym LPT softem a uvidite. My v tom nasem systemu
mame jeste naplanovano plno uprav a vylepseni, ale ted vubec neni cas na
nic, takze kdyz pockate, treba bude casem vylepsena verze ;-)

>Docela mne zaujal ten Madar co tu nekdo daval odkaz - byla by to celkem
>ekonomicka varianta - za 180,-E controler s budicem 90V/10A (umi jen
>half-step) plus SW za cca 150USD. Budu to muset prozkoumat - musim to nejak
>rozjet.

Na koncaky doporucuju fakt LMD18245. A nedoporucuju soupravu od ST L297/L298
nebo jaxe to jmenuje, dost odchazeji, neumi deleni kroku, jen halfstep,
myslim, ze neumeji snizeni proudu po zastaveni motoru apod. Pro motory do 3A
na fazi je LMD asi to nejlepsi (cena,vykon,jednoduchost zapojeni) co jsem
nasel. Na vetsi vykony zkousej kolegove obvody Trinamic, ale ani nevim jak
jsou s tim daleko...

>Uz jsem psal mam tady kompletni prumyslove dvouose rameno (hotove jen
>pripojit), ale pro mne je momentalne uplne nanic - jen budice by vysly na
>30kKc. :-)

A fotecka by nebyla? ;-)

>Mam ve Vrchlabi pribuzneho (radioamater) a tak pokud bych mel cestu kdyztak
>bych se "pozval" na exkurzi pokud by se to hodilo.

Jasne, neni problem, jen dejte vcas vedet, abych za 1. stacil uklidit ;-) a
za 2. abych byl nekde k zastizeni...

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz