CNC frezka RE: hleda se free CAM program

RVsoft rvicek@quick.cz
Čtvrtek Říjen 20 23:20:21 CEST 2005

Urcite sem poslu jakmile se to zacne kompletovat dalsi info. Skoda, ze nam
dilnu splachla voda - urcite uz by to byvalo po kupe.

> Jo, vystupem jsou pulzy a smer pro kazdou osu. Koncaky
> pouzivame v podstate katalogove zapojeni LMD18245. Hotove
> koncaky vcetne sequenceru se daji koupit v Microconu, ale
> ubastlit se daji levneji. Mame navrzene a odladene koncaky,
> ktere pouzivame v nasich strojich, ale zatim nebyl nejaky
> velky zajem, tak nejsou dotazene do vyrobniho stavu.
> Controller + soft cca. 20kKc, cenu koncaku zatim nevim,
> nejsou dotazene do stavu aby se dali nekomu nabizet :-( Ale
> urcite levneji nez z Microconu...

No obavam se, ze momentalne je to financne mimo me moznosti (ted jsem
kupoval tu frezku), ale urcite je to zajimave. Budu muset vymyslet nejakou
levnejsi variantu, ktera si bude muset vydelat na tu drazsi.

Docela mne zaujal ten Madar co tu nekdo daval odkaz - byla by to celkem
ekonomicka varianta - za 180,-E controler s budicem 90V/10A (umi jen
half-step) plus SW za cca 150USD. Budu to muset prozkoumat - musim to nejak
rozjet.

Uz jsem psal mam tady kompletni prumyslove dvouose rameno (hotove jen
pripojit), ale pro mne je momentalne uplne nanic - jen budice by vysly na
30kKc. :-)

> Jinak pokud neni problem prijet do Vrchlabi, tak muzu
> predvest rizeni namontovane na moji masine a je mozne si
> vsechno prohlednout a vyzkouset jestli vam to bude vyhovovat...

Mam ve Vrchlabi pribuzneho (radioamater) a tak pokud bych mel cestu kdyztak
bych se "pozval" na exkurzi pokud by se to hodilo.

RadekCX