CNC frezka RE: hleda se free CAM program

mengel mengel@zoznam.sk
Čtvrtek Říjen 20 23:00:03 CEST 2005

dakujem za prispevok.
tiez by ma zaujimali ceny...
aj ked je pravda, ze ubastlenemu doma sa nic nevyrovna   : )

mp

----- Original Message -----
From: "Libor Kavan" <lkavan@krkonose.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>; "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, October 20, 2005 9:40 PM
Subject: Re: CNC frezka RE: hleda se free CAM program

At 09:38 20.10.2005 +0200, mengel wrote:
>ano, microcon som nasiel. su jedini?

Jediny urcite nejsou, ale rekl bych, ze jsou jedni z mala co maji kvalitu za
prijatelnou cenu. Ty dily na fotce vypadaji pekne, to vypada, ze konecne
nekdo pochopil, ze CNC frezka se nebastli ze starych tiskaren, zavitovych
svorniku ze zelezarstvi a podobnych dilu ;-) Ty krokace Powermax jsou dobry,
mam je na masine taky. Ale jsou docela drahy. Zkousel jsem i radu SX co ma
microcon, ale ne na frezce, ale pro pohon cerpadla pajeci vlny a prislo mi,
ze maji mensi dosazitelne otacky, jinak taky spokojenost a jsou o kus
levnejsi. Pro hobby frezku bych za tu cenu vubec nevahal. Doporucuju mrknout
treba na www.uzimex.cz , jsou tam zajimave mechanicke dily. Zajimava volba
jsou trifazove krokace, na to jsem slysel samou chvalu, ale osobni
zkusenosti nemam, je to o dost drazsi, jak krokac, tak rizeni :-( Mozna by
pro pohon stalo za uvahu i DC bezkartackovy motor co ma zmineny uzimex. Mam
pocit, ze mi rikali na Amperu, ze ridici jednotka umi spolupracovat s IRC a
tak vlastne vznikne DC servo. A hi-tech jsou linearni serva, to me moc laka,
ale to vyjde asi nejdraz, na druhou stranu clovek usetri za sroub ;-)
Pokud by mel nekdo zajem o HW ridici jednotku, muze mrknout na nase stranky
www.techtronex.cz Pro zacatek se da masina rozpohybovat nejakym softem co
ridi CNC primo pres LPT a az casem prestane byt CNC hrackou a budete na tom
chtit pracovat tak pouzit HW rizeni ;-)

S pozdravem           with best regards