Elektroodpad

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Říjen 20 15:47:37 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 20.10.2005:

> tak ted jsme byli na skoleni "pajeni bez olova + legislativa" a
> skolici firma "likviduje" pres firmu www.retela.cz . tomik.

Ty jsem take kontaktoval, ale pacholci chteji rocni administracni
poplatek 2 tisice korun. Priznam se, ze mi to prijde docela blbe
platit jen tak rocne 2 litry jen za administracni poplatek pri mem
objemu vyrobku (kusy rocne). Tak jsem zjistil, ze www.remasystem.cz
jede bez administracniho poplatku, plati se jen za kusy vyrobku. Ale
zase pry ministerstvo chce nejak rozdelit skupiny tak, ze kazda
organizace bude delat jen nektere - asi aby z nas vytahli vic penez a
museli jsme byt registrovani vicekrat a nebo ja nevim co. Ta REMA ted
dela 4 skupiny, ale pry asi pak ve finale bude delat pouze skupinu
IT. Takze ja budu muset vsechno pasovat do IT :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz