hleda se free CAM program

mengel mengel@zoznam.sk
Čtvrtek Říjen 20 14:06:20 CEST 2005

No, my jsme se o tom bavili s pár lidmi, kteří už nějaké NC stroje postavili
(pan Rota, pan Kavan, konstuktér z Gravostaru).

a ja som si myslel, ze sa tu tiez bavim s ludmi, ktori uz nejaku tu frezu
videli, postavili, alebo danej problematike aspon rozumeju   : )
pisete, ze to uz bolo vyskusane aj s ovladanim. nejake foto hotoveho vyrobku
by sa nenaslo?

mp

----- Original Message -----
From: "Pavel Poucha" <papouch@papouch.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, October 20, 2005 1:45 PM
Subject: Re: Re[2]: hleda se free CAM program

No, my jsme se o tom bavili s pár lidmi, kteří už nějaké NC stroje postavili
(pan Rota, pan Kavan, konstuktér z Gravostaru). Právě lože bylo vyztuženo,
šroub je docela silný, byla zvětšena vzdálenost kluzných ložisek stolu.
Takže to tak hrozné není. Na zamýšlené vřeteno je portál tuhý dost. Je
jasné, že na nějaké superrychlé frézování ocele to nebude, ale na plasty to
jde.

S pozdravem
Pavel Poucha