Zabudovanie anteny do muru?

Jozo svk421@zoznam.sk
Čtvrtek Říjen 20 10:57:38 CEST 2005

Zdravim, asi moja otazka vyvola usmev, ale aj tak:
idem prerabat bytove jadro, tak ma napadlo co tak skusit zamurovat do
priecky z itongu polvlnny dipol na VKV.  Bola by to horsia antena, ako
volne pohodeny kus drotu trciaci z  receivera? Nemam predstavu, ako sa
siria vlny cez taketo prekazky, ale asi nieco prejde, ked v byte nejaky
signal je. Ak sa vie niekto k tomuto vyjadrit, budem vdacny. (ale prosim
nerozvadzat ine riesienia ako balkon, strecha apd.) Vdaka.

j.

________ Information from NOD32 ________
This message was checked by NOD32 Antivirus System for Linux Mail Server.
http://www.nod32.com