Kde koupit MySql

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Říjen 20 10:34:57 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 20.10.2005:

> Mohu vedet v jakem obdobi jste mel tyhle problemy (support atd. )?

ASA 5-6-7, no je to uz par let zpatky.

> Veskere hlasene problemy na supportu jsou zanaseny do DB a velmi
> aktivne je resi - kolikrat se problem vyresi a nedam jim vedet jak
> to dopadlo a sami volaji jestli muzou pripad v DB uzavrit. Neni
> problem, aby vyrazili k nam do CB treba ve dve rano - uz se to take
> jednou stalo.

Jo, to me pan Houf treba vrele doporucil ADO connector pro ASE, ze
je pro ASA. A kdyz prisel, tak samozrejme byl vyhradne pro ASE, tak
jsem tech 6 litru zahodil do kose a ani jsem mu nevolal :-)

> V ramci dobrych vztahu neni absolutne problem se s nimi domluvit a
> poslou mi libovolny SW, ktery muzu zkouset a pouzivat jak libo.

Ano, tohle je pravda. Me jako cloveku, ktery pouziva vyhradne legalni
software, se moc libilo, kdyz mi treba misto dalsi licence standalone
rekli: "No tak to zatim berte jako development license a nekupujte si
dalsi standalone." a nebo kdyz mi potom pozdeji, kdyz jsem urgoval, ze
mi jaksi neprislo tusim ASA-9 v ramci vyvojarskeho predplatneho, suse
poslali nejake vypalene CD neznameho puvodu :-)

> O nesmyslnem predelani Sybase Central (to jste asi myslel) - no take
> nejsem nadsenej, ale ono je to o tom co jsem psal uz nahore. Ja ji
> totiz prakticky nepotrebuji - vse se da kontrolovat na urovni
> skriptu a stejne pokud delate nejake upravy do DB tak delat to pres
> nejaky klikaci SW je prasarna. Nemate totiz potom odpovidajici
> skript, ktery se sakra muze hodit pri nejake havarii - u nas jsem

Ale jo, s tim se da souhlasit, take jsem delal lecjake zmeny primo
pres skripty z Power Designeru. Nicmene jaksi stejne je treba cas od
casu Sybase Central spustit a neco si v tom udelat, protoze je to
proste pro dany ucel jednodussi. Treba jen pitome nahlednuti do dat,
kdyz neco neni takove, jak ma byt. No proste pouzije se to.

> zakazal delat jakekoliv zmeny v DB pres Syb. Central. Take si
> uvedomte, ze Sybase jede na ruznych platformach a tak udrzovat kod
> pro obsluzne nastroje pro kazdou platformu zvlast mi prijde trosku
> nanic.

No jo, to ja si uvedomuji, jenomze oni tu novou javovskou verzi vubec
nic noveho nenaucili, jen ji doprasili do stejne podoby, ovsem v jave,
ale ze stareho uz to neslo. Takze si myslim, ze si to mohli odpustit.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz