ADMIN RE: Fabia a OBD2 konektor

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Říjen 20 10:28:32 CEST 2005

Ja jsem si toho prvniho prispevku nevsiml a cetl jsem az reakci P.K. a
doufal jsem, ze tim je dotycnej  naprosto korektne informovan - bez emoci -
i bez meho zasahu.

Takze je zbytecne to nejak dal resit.

Prosim pokracujte dal jiz jen vecne k tematu - jinak prijde stop na vlakno.

ADMIN

Pravidla konference:
http://alik.hw.cz/O-nas-kontakty/News/ART425-Nova-pravidla-pro-prihlasovani-
HW-news.html