CNC frezka RE: hleda se free CAM program

Pavel Rotter PavelRotter@newte.cz
Čtvrtek Říjen 20 09:42:49 CEST 2005

Dobrý den,

Krokové motory, drivery, spojky, vlnovce, kuličkové i trapézové šrouby
lze zakoupit u Microconu v Praze Běchovicích. Lineární kuličkové vedení
třeba u Henlicha v Litoměřicích....

Přeji pěkný den!

S pozdravem

Pavel Rotter