CNC frezka RE: hleda se free CAM program

mengel mengel@zoznam.sk
Čtvrtek Říjen 20 08:44:06 CEST 2005

vyzera to velmi pekne,
pojezdy sa mi sice nezobrazili, ale aj tak je vidno, ze si na tom davate
zalezat.
staci, ked sa pouzije na pojazd klasicka zavitova tyc? mne sa zda, ze ten
zavit musi zadrhavat.

mp

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek@cpost.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, October 20, 2005 8:23 AM
Subject: CNC frezka RE: hleda se free CAM program

Dal jsem na svuj web tri fotky komponent (ty fotky jsou dost strasny, ale uz
jsem pak nestihl nafotit dalsi a za pul roku prisla povoden 2002)
http://rvsoft.wz.cz/image/200510200801_PC010010.jpg - matka jednoho z posuvu
http://rvsoft.wz.cz/image/200510200801_PC010011.jpg - jsou zde videt pojezdy
osy x (ta tyc ma prumer 30mm) a motory.
http://rvsoft.wz.cz/image/200510200801_PC010010.jpg - posuv y

,ktere mam na tu frezku pripraveny (neni tam zdaleka vsechno - treba
vlnovce, srouby a ulozeni sroubu). Cele jak to je vyfoceno to lezi na 50mm
silne litene desce na ktere bude cela frezka ulozena.

Minuly vikend jsem konecne dodelal rozvody elektriky v nove dilne a tak se
pokusim dofotit dalsi dily. Mam toho uz vetsinu hotovou, ale nejake dalsi
kooperaci se nebranim - zvlast na urovni budicu, kontroleru a SW. Mam, ale
bipolarni motory.

Jinak mam kompletni dvouose rameno - s povolenym zatizenim 150kg (stacilo by
na to pridelat osu z), ale jsou tam tak hovadske motory, ze amaterska vyroba
budicu je asi nerealna a koupene by vysly asi na 50kKc.

RadekCX