CNC frezka RE: hleda se free CAM program

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Říjen 20 08:23:47 CEST 2005

Dal jsem na svuj web tri fotky komponent (ty fotky jsou dost strasny, ale uz
jsem pak nestihl nafotit dalsi a za pul roku prisla povoden 2002)
http://rvsoft.wz.cz/image/200510200801_PC010010.jpg - matka jednoho z posuvu
http://rvsoft.wz.cz/image/200510200801_PC010011.jpg - jsou zde videt pojezdy
osy x (ta tyc ma prumer 30mm) a motory.
http://rvsoft.wz.cz/image/200510200801_PC010010.jpg - posuv y

,ktere mam na tu frezku pripraveny (neni tam zdaleka vsechno - treba
vlnovce, srouby a ulozeni sroubu). Cele jak to je vyfoceno to lezi na 50mm
silne litene desce na ktere bude cela frezka ulozena.

Minuly vikend jsem konecne dodelal rozvody elektriky v nove dilne a tak se
pokusim dofotit dalsi dily. Mam toho uz vetsinu hotovou, ale nejake dalsi
kooperaci se nebranim - zvlast na urovni budicu, kontroleru a SW. Mam, ale
bipolarni motory.

Jinak mam kompletni dvouose rameno - s povolenym zatizenim 150kg (stacilo by
na to pridelat osu z), ale jsou tam tak hovadske motory, ze amaterska vyroba
budicu je asi nerealna a koupene by vysly asi na 50kKc.

RadekCX