Kde koupit MySql

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Říjen 19 23:41:22 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 19.10.2005:

>> A lepsi nez mySQL.

> To je ale oskliva veticka, ta posledni.

No je oskliva, ale stojim si za ni. mySQL podle me neni ani zdanlive
plnohodnotny SQL Server, spise takovy kockopes, uloziste dat. Ze
podporuje nejake SQL prikazy, to podporuje kdeco jineho taky. Ale
nechci tu vubec delat flame a tak to nebudu dale komentovat ani na
vyzadani.

> Zkusil jsem si stahnout verzi pro svuj linuxovy server, ale bohuzel
> jsem ji nenasel. Mohl bych pak opravdu vyzkouset, zda je lepsi, nez
> MySQL, ktere tam prave provozuji. Nenabidl bys link? <g>

Proboha proc by mel MS SQL Server fungovat na linuxu? :-) To si zase
nemysli, ze se kvalita pozna podle toho, ze to bezi na kdecem :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz