Vicenasobny tisk z EAGLE

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Středa Říjen 19 22:39:54 CEST 2005

Jednoduche:
1) Zavrete Eagle! a neco.brd si ve windowsech zkopirujte treba pod nazvem
neco-pro-tisk.brd Schema k tomu podobnym zpusobem NEkopirujte!

2)Oteverte ten neco-pro-tisk.brd v Eaglu, zarve, ze nefunguje Back
Annotation, protoze nema schema, ale to je tak schvalne. Jde o to back
anotace zrusit, aby deska sla namnozit. Zachovane back anotace mate v puvodni
verzi neco.sch a neco.brd

3)Zapnete vsechny vrstvy a oznacte celou desku.

4)pomoci copy - paste ji namnozte ak jak potrebujete (tim, ze si eagle
nehraje na anotace, tak to lze udelat bez problemu). Nakonec desku ulozte.

5) povypinejte si vrstvy tak jak potrebujete a desku vytisknete.

Jedina nevyhoda tohoto postupu je, ze ho musite zopakovat kdykoliv na
puvodnim schematu nebo desce neco zmenite.

Jakub Serych