Kde koupit MySql

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Říjen 19 22:27:32 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 19.10.2005:

> Je to mozne, ale asi to v sobe nebude mit nastroje na analyzu,
> vytvareni datovych krychli, propojovani atd.

To snad ma mySQL?

> a pak to slouzi pouze jako datovy sklad, ktere je bez prislusnych
> nastroju k nicemu

To je hovadina. Ze neni nastroj na datove krychle, to neznamena, ze
degradujes SQL Server na datovy sklad.

> (resp. pro web misto MySQL se to pouzit da), pripadne by to musel
> nekdo naprogramovat.

Jsou naprogramovane.

> Ale znam lidi, kteri to pro web vyuzivaji prave jako datovy sklad a
> dokonce jsem na tom videl nejakou aplikaci (krom SUS). Plna verze MS
> SQL ma tu vyhodu, ze jsou k ni docela vykonne analyticke nastroje s
> kteryma se daji 'naprogramovat' (spojovani objektu, psani SQL
> prikazu - proste zvladne to po par hodinach skoleni kde kdo, resp.
> ten, kdo ma k tomu trochu predpoklady) slusny veci, proto to stoji
> tolik. Mozna to ani nebude optimalizovany, pro vykon...

Pro vyvojare je k dispozici take levny SQL Server Developer Edition,
ktery ma vse jako edice Enterprise vcetne nastroju, pouze pro vyvoj.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz