Kde koupit MySql

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Středa Říjen 19 22:14:11 CEST 2005

> Tím MS SQL jsem myslel toto: MICROSOFT SQL SERVER 2000 DESKTOP ENGINE. Je
> třeba k provozu WSUS a nevšiml jsem si, že se za to musí platit...

Je to mozne, ale asi to v sobe nebude mit nastroje na analyzu,
vytvareni datovych krychli, propojovani atd. a pak to slouzi pouze
jako datovy sklad, ktere je bez prislusnych nastroju k nicemu (resp.
pro web misto MySQL se to pouzit da), pripadne by to musel nekdo
naprogramovat. Ale znam lidi, kteri to pro web vyuzivaji prave jako
datovy sklad a dokonce jsem na tom videl nejakou aplikaci (krom SUS).
Plna verze MS SQL ma tu vyhodu, ze jsou k ni docela vykonne analyticke
nastroje s kteryma se daji 'naprogramovat' (spojovani objektu, psani
SQL prikazu - proste zvladne to po par hodinach skoleni kde kdo, resp.
ten, kdo ma k tomu trochu predpoklady) slusny veci, proto to stoji
tolik. Mozna to ani nebude optimalizovany, pro vykon...

--
Michal Grunt