hleda se free CAM program

mengel mengel@zoznam.sk
Středa Říjen 19 17:53:29 CEST 2005

chcel som odoslat mail sukromne, ale server mi odmieta Vasu adresu.
je este platna?

mp

----- Original Message -----
From: "Prichy" <prichy@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, October 19, 2005 5:41 PM
Subject: Re: hleda se free CAM program

Mno, stavim to poprve.....behem nekolika tydnu budu mit hotovou
mechanickou cast....pak prijde eletrika :-) a pak soft.

Ale kazdopadne se pripravte na mnoho uskali.
Nevim, jak jste na tom s elektronikou (ja taky nejsem nejaky hvezda),
ale zakladni znalosti je treba mit......je tu spousta moc chytrych lidi,
kteri kdyz vi, radi pomuzou (nezneuzivat !!!!)
To same mozna jeste vic plati pro mechanickou cast
ktera je dost narocna na vyrobu v amaterskych podminkach,
bez soustruhu a frezy bych se do toho ani nepoustel!!!

Ja osobne zacal tim, ze jsem shanel tvz. linearni posuvy (i ty se daji
ale vyrobit)
a krokove motory, coz je vzhledem k cene dosti dulezita vec....

Zvazte tedy, za budete mit dost vule a penez :-) vse dokoncit....je to
na vas

Kazdopadne vas nebudu strasit, jde to urcite zvladnout...a navic
proc stahovat kalhoty....:-)

Prichy