MCLR u PIC16F873

Tomáš Svoboda tsvoboda@grapo.com
Středa Říjen 19 13:50:43 CEST 2005

To nakreslene zapojeni (ascii art) je podle DS od Microchipu .Lidova tvorivost je jen to malovani.

Tomas Svoboda

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Marek Pavlu
Sent: Wednesday, October 19, 2005 1:37 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: MCLR u PIC16F873

Zdravim,

To je mi ale lidova tvorivost, zacina se to tu podobat PSP CR :).
Ja bych jen tak od oka hadal, ze popis zapojeni /MCLR vrazi Microchip do
zkadeho ds konkretniho MCU.
Stejne tak tento vyrobce popisuje, jak zapojit PGM, DATA,CLK a /MCLR v
pripade pozadavku ICSP.

Pripadne to poslu, ale staci hledat ICSP a často je odkaz na strance
konkretniho MCU na tento ds.

S pozdravem,
                Marek Pavlu