DS k itronu NEC

Danhard danhard@volny.cz
Středa Říjen 19 08:32:33 CEST 2005

Ovse to musi byt potom "1" jako bic ! Ale musel by s tim pocitat i dekoder
:(
Dulezity je stejne jenom zhavici napeti a to se bude muset odzkouset.

Danhard
==============

Uz je to v pohode - sice jsem si pripadal jak Holmes s Watsonem, ale podle
tech propletenejch dratku jsem snad spravne urcil co je kterej segment.

Neni to ale ani IW-3. Ten LD8060 je nula slozena klasicky ze sesti segmentu
a ten krizek uvnitr je sice na prvni pohled slozen ze ctyr segmentu, ale
nakonec jsem zjistil ze jsou propojene krizem. Takze je to vlastne stejne
jako klasicka sedmisegmentovka navic s jednou pridanou svislou prickou
uprostred jako dalsim segmentem. Takze je to osm segmentu+tecka.

A velikost cisla je cca 13mm.

Pokusim se to nekam dat k sobe na web s popisem.

RadekCX