DS k itronu NEC

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Úterý Říjen 18 21:54:38 CEST 2005

> Nejake dalsi info o ekvivalentech IV-4 nebo IV-17 (prepis
> latinkou) jsou v celkem obsaznem clanku
> http://radvs.boom.ru/v-indicat.html.

Jenze problem je, ze IV-4 neni ekvivalent LD-8060 - ma uplne jiny pocet
segmentu a jine rozmery. Na te nemecke strance je to blbe.

> Jinak (pro
> informaci) moje prvni stranka Google pri hledani LD-8060
> vypada tak, jak je v priloze...

Viz moje stranka jako priloha - je videt ze budu muset zene zakazat
vyhledavat kulturu.

> To bych si nebyl az tak jisty. Ruzne itrony maji ruzne
> parametry - nebo je MM5316 primo urceny pro LD-8060?

No ono je to tak, ze jsem dostal nejake torzo zmineneho budiku (urcite ale
ne toho ruskeho) vcetne trafa. Plosnak byl rozslapanej asi na tri kusy a
cast chybela. Nicmene jsem to zkusebne ozivil a vsechno slape. Takze nebudu
nic vymyslet a experimentovat a jen pouziju trafo, itrony, MM5316 a nahradim
mirne omsele soucastky.

> Vykres asi jen tezko sezenete. V ruskem casopise Radio sveho
> casu asi vyslo cosi jako katalogovy list
> (http://www.radio.ru/news/067/) - je ovsem otazka, zda tam
> byl vykres vyvodu. Nemyslim si ale, ze by to "omereni" mel
> byt az takovy problem. Spis vyjdete z faktu, ze draty v tom
> skle budou ulozeny asi s dost velkou toleranci -> nedorazejte
> itron az k tistaku, aby se vyvody mohly prizpusobit. Pak
> nebude co resit.

Uz jsem se s tim smiril. Nafotil jsem to a omerim si to AutoCADu. Ja si
nemohu dovolit prilis nepresnosti protoze ty fousy co tam jsou jsou kratke a
nechci s nima moc hybat aby neupadly.

RadekCX