OT: Mrazova ochrana

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Úterý Říjen 18 21:56:37 CEST 2005

> Zdravim, neviete mi poradit ako najlachsie vymenit mrazovu
> ochranu(kruzok 22mm) na sacom potrubi Skoda - Felicia?

-rozmrazit motor :)
-koupit novou zatku.
-vycistit otvor v sacim potrubi.
-zkontrolovat neni-li poskozen, jde-li nova zatka do nej nasadit snadno
je neco spatne.
-dat zatku do mrazaku.
-studenou zatku nasadit na potrubi a opatrne nalisovat, bude treba lis
nebo staci kladivo ale musi se s citem a zatka se nesmi v otvoru krizit!
-dolit kapalinu do chladiciho sytemu a za behu motoru otestovat tesnost.
-modlit se, ze nedoslo k jinemu poskozeni motoru nez je vyrazeni zatky.

Pavel

P.S. A jak se Vam takto v rijnu podarilo zmrazit motor???