DS k itronu NEC

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Říjen 18 21:25:44 CEST 2005

Radek a Petra Vickovi napsal(a):
> Hmmm no tak to mne vazne nema rad. S pomckou jsem to take zkousel a me
> vypadne jen http://www.echat.hut.ru/info.htm
>  tam zadne dalsi informace nejsou - jen ze to je ekvivalent k dalsim typum.
> Takze jdu hledat zda se nechytnu na ne.

Nejake dalsi info o ekvivalentech IV-4 nebo IV-17 (prepis latinkou) jsou
v celkem obsaznem clanku http://radvs.boom.ru/v-indicat.html. Jinak (pro
informaci) moje prvni stranka Google pri hledani LD-8060 vypada tak, jak
je v priloze...

> Me celkem nejde ani moc o parametry - ten MM5316 ma vsechno v sobe -

To bych si nebyl az tak jisty. Ruzne itrony maji ruzne parametry - nebo
je MM5316 primo urceny pro LD-8060?

ale
> potrebuju zakreslit pouzdro do Eagla a nejsem schopen na tech pomuchlanejch
> nozickach se domerit a hlavne zjistit natoceni zamku vuci celni rovine.

Vykres asi jen tezko sezenete. V ruskem casopise Radio sveho casu asi
vyslo cosi jako katalogovy list (http://www.radio.ru/news/067/) - je
ovsem otazka, zda tam byl vykres vyvodu. Nemyslim si ale, ze by to
"omereni" mel byt az takovy problem. Spis vyjdete z faktu, ze draty v
tom skle budou ulozeny asi s dost velkou toleranci -> nedorazejte itron
az k tistaku, aby se vyvody mohly prizpusobit. Pak nebude co resit.

--
Jirka