mcu ako UART; was: I2C/SPI - UART

David Belohrad david.belohrad@cern.ch
Úterý Říjen 18 20:24:02 CEST 2005

Nejak jsem nepochopil co se cely den resi. Pokud potrebujete svab ktery
ma integrovany 8x rs232 neni nic jednodussiho nez
vzit cpld (treba epm7128 od altery at je nejaky ten flame), pripadne
fpga (treba ep1c3 bude urcite bohate stacit, xilinx v zadnem pripade
nebrat!), napisete ve vhdl
soubor ktery se jmenuje muj_suprvyhovujici_seriak.vhd (editujete treba v
emacsu, ktery ma mimochodem super vhdl parser - ale pozor! jine editory
jsou uplne na hovno,
tento je nejlepsi pac je zadarmo a vubec) pak
udelate jeste jeden soubor do ktereho zadekladujete 1 (slovy jeden) kus
komponenty muj_suprvyhovujici_seriak.vhd a vlozite
jeho instanci 8x (slovy osm krat) do vasi suprarchitektury. pak to
zkompilujete a priradite tomu piny.

cele je to prace asi tak na 5 hodin, ktere jste tady uz proklabosili.
- mimochodem - kdyz se mrknete na opencores.org, predpokladam ze tam uz
implementace serioveho prijimace/vysilace bude, takze
se vam vyvojovy cyklus jeste trochu zkrati, - tedy za predpokladu ze
neverite nejakemu nudnemu a levnemu softwarovemu reseni
takze kde je ten problem?
d.