mcu ako UART; was: I2C/SPI - UART

MK info@mcu.cz
Úterý Říjen 18 19:36:31 CEST 2005

> No sice jsem nevidel chip uvnitr ale UARTy u Z80Acclaim na me budi
> dojem, ze je to 16550 (ten ZiLOG jako samostatny obvod vyrabi) pripojeny
> k interni sbernici. Jsou implementovany i 16b FIFO a registry vcetne
> toho ze jeden bit (DLAB ?) urcuje pristup k BaudRate registrum.
> Interrupty odpovidaji tez 16550.

Zilog byl od nepameti silny v seriovych brouccich :-)))))

Ale to prece vubec nic nemeni na tom, ze Jano si vybral odpoved
jiz pred polozenim dotazu :-)))))
Na jednu stranu to ma byt univerzalni, na druhou stranu zas ne moc.
Takove to primerene - budeto to univerzalni co nam 16500 dovoli
Ne vic, ne min - a my si tu nasi koncepci rozvracet nedame :-))))))

S pozdravem
MK