Matematika a definice rovnosti

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Úterý Říjen 18 19:28:56 CEST 2005

V cem je chyba? no v tom, ze neni nekonecno jako nekonecno, jak uz tu
nekdo zminil. Proste i kdyz tech 9tek je nekonecno, tak za ni jeste
par muzete napsat.(Pripadne par jinych cislic) A i kdyz uz jste za to
nekonecno 9tek par 9tek pripsal (hehe, no rekneme dalsi nekonecno
9tek), tak jich tam jeste porad par vleze..... A i kduz uz jste za to
nekonecno 9tek prilepenych za .... OK, necham toho:-)
Marek