I2C/SPI - UART

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Říjen 18 18:39:58 CEST 2005

Danhard wrote:
> Jano, generatory programu jsou presne ten zdroj nepredvidatelnych chyb,
> vetsinou nevyzkousis a neotestujes vsechny mozne generace, chyby typu
> pretekly stack, prekryti datove pameti, casove hazardy jsou ty nejcastejsi.

Ale som to tak tusim aj napisal, ze je to neverifikovatelne.
Dobre, ok, bola to blbost, uz ma nebite.

> Na 9k6 se to da napsat vsech 6 kanalu do jednoho PICa za 50kc.

Hm. Aj s tym 16x vzorkovanim, FE/OE/PE/break, FIFO, atd.atd.? Klobuk
dole. Aj ked je to pevna konfiguracia.

> ps. samozrejme v pevne konfiguraci.

Vsak to.
To znamena, ze za kazdu konfiguraciu ktoru pouzijem povedzme v 10-20 ks
zaplatim okrem 50Kc aj vyvoj, znova a znova. Dobre, prehanam, je mi
jasne ze sa to napise raz a tie konfiguracie potom uz su brnkacka, ale
aj tak sa mi to ako riesenie jednoducho nepaci. V inej aplikacii ano,
ale tu nie.

wek