I2C/SPI - UART

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Říjen 18 15:33:06 CEST 2005

Delphin wrote:
> Mozna jsem mimo misu, ale proc nepouzit treba neco takoveho jako 4x 2051
> (lze i s jednim krystalem)

Tak toto urcite nie; keby islo o hracku, nepoviem, ale inak...
Samozrejme na krystaloch by som nesetril.

> a dodelat tam sw treba SPI nebo 8-bit rozhrani ?
Lebo je tam to SW. Kto mi zaruci ze bude bez problemov? HW je istejsie.
SW SPI do 2051 je tiez o nicom; UART v mode 0 je ako slave nepouzitelny.
Neviem co je 8-bit rozhranie ale ak myslite nejake paralelne, tak to som
oproti 16C55x nic neusetril.
Navyse UART v niecom ako 2051 je oproti skutocnemu UARTu dost okliesteny.

wek