I2C/SPI - UART

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Úterý Říjen 18 15:13:25 CEST 2005

1) Rada PIC18Fxxx ma dva UARTY a SPI zvlast .  Lze doplnit i dva UARTY SW.
2) Da se koupit i multi 16C550, ale je to zbytecne velke, ma to slozite
ovladani atd.
3) Nacpat to do FPGA

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <wek@evona.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, October 18, 2005 2:38 PM
Subject: Re: I2C/SPI - UART

Michal HW wrote:
> Stara otazka: neni levnejsi (vyvoj, DPS, soft) vetsi procesor?

O kolko vacsi?

Momentalne potrebujeme 4xUART, nejaka rezerva (1-2) do buducnosti by
potesila.
Sucasne riesenie je "cokolvek" s 2x UART za 300Sk a 16C552 za 100Sk
(velmi zhruba). Toto sa da pomerne jednoducho upgradnut na 16C554 alebo
2x16C552. Tie maxy bohuzial zrejme vyjdu drahsie... To bol len taky
napad, pripadne buduce rozsirenie by mohlo byt cez pomerne maly a lacny
a blbuvzdorny konektor.

Viete nieco za 400Sk (300Kc) s 4xUART, bezne dostupne, s dostupnymi
vyvojovymi prostriedkami, atd.atd.atd.?

wek