DPS

juraj michalek michalek@toolsquare.com
Úterý Říjen 18 14:27:51 CEST 2005

Mozno mate pravdu, ale cakat 2 tyzdne na 3ks DPS je pre nasu firmu dlho,
navyse ked sa jedna o jednovrstvy DPS. 2 a viacvrstve si samozrejme davame
robit..Okrem toho pracovnikov tu je dost...

----- Original Message -----
From: "Daniel Valuch" <daniel.valuch@wanadoo.fr>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, October 18, 2005 2:19 PM
Subject: Re: DPS

Tak som to myslel, prototypy nechavame robit profesionalnou firmou,
navrhy motivov podla zlozitosti tiez robi overeny dizajner z vonku.
Jednak je to profesionalna kvalita a druhak nie som plateny za to aby
som leptal plosaky. Na trhu je uz tolko firiem co robia plosaky, ze
robit to sam pre seba vo firme naozaj nema zmysel.
b.