Nadproudove rele

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Říjen 18 08:44:28 CEST 2005

Ja jsem neco takoveho jednou kupoval v Elkasu v Praze, maji nekolik
typu od nekolika vyrobcu pro ruzne proudy, vesmes jemne nastavitelne.
Spolecne maji to, ze jsou obludne draha (nekolik tisic).

Mozna, ze by se tehoz dalo dosahnout pouzitim levnejsiho prednostniho
rele pripojeneho pred ten hodne zravy spotrebic.

Ales Prochaska