teoria - chyba digitalneho multimetra

Lukas Burda burdal1@post.cz
Pondělí Říjen 17 22:42:49 CEST 2005

No nevim je to podle me proste klasicky, chyba nuly a chyba zesileni
mericiho retezce v tom meridle... (to ale tak trochu narazi na to ze
vetsina meridel co jsem mel v ruce pri nulove vstupni velicine
ukazovala nulu i kdyz mela ve specifikaci pomerne velky pocet digitu
chyby...)

Lukas Burda

ps: je ten Marek Pavlu opravdu blb, nebo se mi to podle jeho
ultravtipneinteligentni (ne)odpovedi jen zda?