DVB-T aneb Set Top Box

Milan MCM magixe@volny.cz
Pondělí Říjen 17 14:00:49 CEST 2005

Zdravím konferu blíží se nám digitalizace televizního vysílání a tím i
nápad postavit si nějaký
svuj bastl který by uměl přijmout DVB-T vysílání  a "vyplivnout" signál
v podobě video-audio na SCART  apod.

Zprvu se jedná o docela neřešitelný problém a při pohledu na cenu PROFI
BOXU okolo 2-3tis/ks
se to snad ani nevyplatí stavět a patlat se stím. To je sice pravda ale
i tak by mě taková konstrukce
velice zajímala .
Zatím jsem pátral jen po čipech které umí DVB-T přijmout a MPEG2 stream
konvertovat do audio-Video signálu .
Našel jsem pár zajímavých odkazu

http://www.semiconductors.philips.com/applications/video_broadcast/stb/stb200_cable/index.html
Příklad jedné možné konstrukce

Philips má ale na trhnu i celé DVB-T tunery
http://www.business-sites.philips.com/rfsolutions/section-968/article-2519.html
http://www.business-sites.philips.com/rfsolutions/section-967/index.html

Takže dotaz - našel by se někdo kdo by se na to chtěl podívat a pouvažovat
o nějaké jednoduché konstrukci s hotovým DVB-T tunerem + nějaké to smetí
okolo.

Jediné co mě není jasné je to zda z tuneru leze již AUDIO Video signál
jak je tomu
třeba u SAT tuneru , a nebo zda z tuneru leze digitální MPEG2 stream a
je nutno
hodit do cesty ještě MPEG2 dekoder - též od Philipsu.

Zatím jsem ve fázi hledání vhodných komponent pro stavbu takového
MadeInHome DVB-T boxu

Milan