teoria - chyba digitalneho multimetra

Marek Pavlu pavlu@hwg.cz
Pondělí Říjen 17 13:41:36 CEST 2005

Zdravim,

A co si ma clovek představit pod pojmem "dilek" ???

To mate multimetr s barografem nebo co?

Ja teda par multimetru vlastnim, i drazsich, ale nikdy jsem nikde nevidel,
ze by udavaly presnost na dilky.

Neni to spis tak, ze jde o pocet digit-u ? To by pak slo o počet
relevantnich cisel, ktere jsou na displeji platne.

Takze multimetr by meril spravne na pet mist, nejaky lepsi typ:-).

S pozdravem,

                        Marek Pavlu

  _____