nahradne diely na video

Ales Filip konference3@centrum.cz
Pondělí Říjen 17 12:46:11 CEST 2005

Hello j.prachar,

Ze otravuje, a stale se pta na cestu :-)

Ten prepinac tam dela to, ze elektronice rika, v jake poloze je zrovna
mechanika. Ve videu je vetsinou jeden motor, ktery po vlozeni kazety s kazetou
sjede dolu, odblokuje brzdu unasece, vytahne pasku kolem kladek a hlav,
prehazuje pretaceni, atd. Kdyz ty kontakty maji spatny dotek, tak elektronika
potom nevi, v jake poloze je mechanika, a snazi se treba vytahnout pasku, kdyz
uz je vytazena. Nebo hlasi, ze neni vlozena kazeta, a kazeta tam pritom je, atd.