Jak resite napajeni 3V svabu ?

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pondělí Říjen 17 09:39:44 CEST 2005

Kdysi davno jsem tak musel vyresit napajeni CPU na 486 mainboardu, kdyz tam nejakym zahadnym zpusobem odesel puvodni stabilizator. Po zjisteni, ze LM317 ani L200 tam fungovat nebude (moc velky ubytek) se to ukazalo jako nejlevnejsi reseni (low-dropout stabiliky tybu LT1084 tehdy staly mozna k tisicovce). Vlastne jsem pouzil dve diody, na kterych byl celkem ubytek 1,6V. Odber CPU ale moc nekolisal (mel jsem tam velky rucickovy ampermetr, uz nevim jesti to bylo 0,5A nebo 1A, ale pri vyssim zatizeni CPU 486DX4/100 se rucicka zacala trochu chvet, ale nahoru se to moc nehlo).

P.K.