RE: [OT] Mechanika - vhodná frézka ??

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pondělí Říjen 17 00:32:40 CEST 2005

Jasně, oměřit to můžu. Mně šlo o princip, jestli jsou nějaké frézky na
trojúhelníkové drážky běžně dostupné, nebo jestli si je např. ČZ či jiná
zbrojovka vyrábějí samy.
Krom toho, ta drážka je např. na pušce zhruba 2mm hluboká a 2mm vysoká,
takže přesnost měření nebude nic moc. Spíš pokud by někdo věděl, co je
to přesně za drážku.
Zkoušel jsem Googlovat, ale nějak to k ničemu nebylo.
Ale nějaký standard to bude, protože když si koupím pušku, tak do těch
drážek pasuje XY teleskopů od ABC firem.

Zdraví PavelK