Zakaznicky displej

mengel mengel@zoznam.sk
Sobota Říjen 15 12:25:40 CEST 2005

www.atanasovsky.cz

kompletny katalog   : )
velmi seriozny dodavatel, berieme po stovkach, je velmi spolahlivy...
teoreticky dokazu ´vyrobit aj zakazkove kusy, problem je len v tom, ze treba
zaplatit formu, ktora stoji radovo desiatky tisic korun. aj ceskych   : )

mp

----- Original Message -----
From: "Pavel" <hw@itherm.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, October 15, 2005 11:16 AM
Subject: Re: Zakaznicky displej

Krabicky jsou u malych serii asi nejvetsi problem, ja jsem na jednom nasem
produktu pouzival novodurove trubky roztazene za tepla pomoci pripravku ze
dvou 12mm trubek. Vznikne pak takova celkem pekna krabicka s kulatou dolni a
horni hranou, kterou staci jen nalakovat a pripadne vyrezat otvory.
Jinak krabicky do GM podle me dodava firma Atanasovsky a primo u nich se da
sehnat trosku obsahlejsi katalog a navic i barevne modifikace.

Pavel