Programator pro MCU Cygnal ?

MK info@mcu.cz
Sobota Říjen 15 10:50:15 CEST 2005

> To neni jediny mozny vyklad :-).
> Muj pristup lze shrnou do dovou moznosti, z Cygnalu vyuziji jen ty
> MCU s nejmensimi pouzdry, jinak pouzivam ADuC a tak je mozna
> zbytecne invetovat do klonu EC2, pokud by to slo naprogramovat
> necim co postavim doma ze tri odporu a dvou tranzisotru :-)  2.
> Mozna existuje nejaky univerzalnejsi programator, ktery je sice
> drazsi ,ale vyuziji ho i pro jine MCU , ted nemyslim nejaky velky
> programator za 20k Kc, ale neco v radu 3k - 5k Kc , pak by nemuselo
> byt od veci jit do nej misto do klonu EC2.

> [...]

Ja se nechci hadat, ale mentalitu lidu pospoliteho mi nemusite objasnovat.

Rikate, ze jste "vysmazil" pre 1000 12C5xx na bastlu za 12,40 Kc
Fajn, jste sikovny a umite to. Umite i setrit a jste na to patricne hrdy.
Dovolte mi otazku - na kolik si cenite hodinu Vaseho casu ???
Rekl bych, ze pod 250,- asi nepujdete - klon EC2 by Vas stal
ctyri hodiny Vaseho casu. Samozrejmne to je mnoho - lepsi je prece
zainvestovat tech 12,40 Kc do par odporu, cca 1-2 hodiny na jejich
slepeni vcetne nalezeni odpovidajiciho schematu. V konecnem
vysledku budete mit jednoucelovy topinkovac na vysmazeni nejakeho
toho cygnalu. Usetril jste 1/2 az 3/4 nakladu a jste vysmaty :-)))))))

Pak ale nechapu na co chcete nejakou podporu do keila, ta prece
na tepelnou pripravu svabu neni treba ????
Nebo by to snad melo umet i neco vic nez jen lehce osmahnout??

Profesionalnich topinkovacu na Silabsy(Cygnaly) je pomerne dost
(treba i novejsi pgm od Elnecu)
O plnohodnotnem JTAG rozhrani pro interni ICE vsak opravdu nevim.
Pokud by jste cetl nedavnou stat wek-a o JTAGu na x51,
tak by jste si mozna zapamatoval, ze tato ICE jsou proprietarni zalezitosti
kazdeho vyrobce a nemaji spolu pranic spolecneho -
dokonce nejsou povetsinou ani zdokumentovana

Tot vse k moznemu vykladu Vaseho dotazu :-)))))))))))

S pozdravem "Kdo setri ma za 17"
MK