rucni generator energie

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pátek Říjen 14 22:58:51 CEST 2005

Ja jsem si ten motorek vyndal z odhozene klimatizace pri pauze na moceni pro
cestovani na Korsice, otacel tam lamelami ktere urcovaly smer vyfuku vzduchu.
Ale ja ho vestavekl do mikrovlnky co uz par let netocila.
Nicmene nevim jestli je mozno to utocit, ten prevod je opravdu znacny. Ostatne
je tam jednopolovy synchroni motor (50ot/min?) a na vystupu to dava 5ot/min,
ale s klikou jsem to nezkousel.
Jakub Ladman