nahradne diely na video

mengel mengel@zoznam.sk
Pátek Říjen 14 16:49:34 CEST 2005

vyskusajte www.nedis.sk

----- Original Message -----
From: "Ales Filip" <konference3@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, October 14, 2005 2:27 PM
Subject: Re: nahradne diely na video

Hello Richard,

A proč jste to takhle rozbil? Minulý týden jsem přesně toto video opravoval.
Video občas "nevědělo, kde je". Stačilo to pole kontaktů vyčistit benzinem
od vazelíny a lihem, kontakty také a trochu napružit. Znovu namazat
vazelínou,
sestavit, a video hraje znovu jako před 6ti lety, kdy jsem ho kupoval.

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic