rucni generator energie

Ondrej Tesar - Boza boza1@volny.cz
Pátek Říjen 14 10:43:10 CEST 2005

A co toto:
http://mobil.idnes.cz/mob_prakticky.asp?r=mob_prakticky&c=A020605_5070871_mob_prakticky

Prodavaji treba v GM, dava to asi 9.6V naprazdno a 400mA do zkratu

Ondrej Tesar

nvc> Zdravim,
nvc> jeden muj kamarad co neni moc na elektriku, ale zato rad modelari -
nvc> odpaluje raketky, me pozadal o postaveni jednoduche roznetnice. Jeho
nvc> podminkou je, aby to bylo na rucni pohon, pry to ma neco do sebe,
nvc> kdyz se nejdriv pekne zatoci klickou...  Problem je, ze nevim co
nvc> pouzit jako generator - mam doma neco ze stareho telefonu, ale to
nvc> je poctivy kus zeleza o vaze 1,6kg, cimz bych ho asi nepotesil,
nvc> zkousel jsem pouzit jako generator krokovy motorek, ale ten mel
nvc> vykon asi jen 0,1W.. Abych dostal cca 5J do kondiku v rozumnem case
nvc> tak bych to videl tak na cca 1W. Nevite nekdo o necem?  Diky

nvc> Hw-list@list.hw.cz