vyrobce trafa?

jaroslav.buchta buchta@compelson.cz
Pátek Říjen 14 08:14:24 CEST 2005

Mozna blbost,ale co nechat previnout to puvodni? Asi ale nejde
rozebrat,ze....

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of hwkonfera
Sent: Friday, October 14, 2005 12:52 AM
To: HW-news
Subject: Re: vyrobce trafa?

:)
... a taky vazne: jak jsem psal, jde o vymenu trafa ve velmi drahem zarizeni
ze Statu (kapalinovy chromatograf Shimadzu, cca 2,4 mil. Kc). Je to design
"Japan" a opravdu vse na mm, zadne velke tolerance, ze bych mohl svevolne
bez serie naslednych uprav dovnitr umistit neco rozmerove jineho nez
original. Predevsim to trafo je dost nechutne kolem sebe osazeno deskami,
ruznymi sloupky a uchyty, mel jsem co delat, bych ho dostal bez poskozeni
okolnich zarizeni ven. Nejsem limitovan samozrejme rozmery smerem dolu, ale
smerem nahoru. A ted prosta uvaha: ukaz mi, Jirko, jine jadro, ktere mi bude
rozmerove pri stenych vykonovych parametrech sedet vuci C. Je to samozrejme
hruba pausalizace, ale EI a UI jadra jsou vetsinou vyssi, toroidy sirsi,
navic si nemohu dovolit mit jine ukotveni nez origialni roztece 80 x 100 mm,
tedy rozhodne ne smerem nahoru. Cili opravdu je pro me odpovedi vyrobce,
ktery mi kus navine, ten kus bude stat treba pet litru, ale bude presne tak,
jak potrebuju. Te mechanicke uprave se chci vyhnout, neni to zarizeni v
zaruce, ale chci s tim mit co nejmene prace. Jindy bych si hral, ted to
nejde ...

Jinak diky za tip ...

Hezky den, Simon Cihelnik

No dobre, mel jsi smulu, blbej den nebo jsi byl malo asertivni...
Ted vazne: proc stuj co stuj trvas na C jadru? Toroid by to mozna mohl
splnit lepe a mechanicka uprava at uz trafa, nebo pristroje snad taky
neni pro si.ci. z kategorie scifi... Nebo jo?
--
Jirka